فن وفنانين

إنجي علي تكشف حقيقة ارتباط منة شلبي وتامر حبيب


11:29 م


الجمعة 13 يناير 2023

كتبت- بهيرة فودة:

كشفت الإعلامية إنجي علي، حقيقة وجود علاقة عاطفية بين الفنانة منة شلبي والسيناريست تامر حبيب، بعدما انتشرت أخبارًا تفيد بذلك، عبر مواقع التواصل الإجتماعي.

ونشرت إنجي علي صورة تجمع تامر حبيب ومنة شلبي، عبر حسابها الرسمي بموقع “إنستجرام”، وعلقت عليها :” بجد مش قادرة أصدق إن الشائعات والفتي وصل لهذه الدرجة.. ارحموا الناس وسيبوهم في حالهم أولا منة شلبي بتصور مسلسلها لرمضان باسم (تغيير جو) ووالدتها في المستشفى تعبانة وتامر حبيب بيحضر حاليا لشغله ومشغول جدا وتامر لسه كاسر الـ 50 سنة جبتوا منين 58 دي”.

وأضافت: أنا برد لأن تامر ومنة أصحابي وأخواتي وأنا بستغرب جدا من الكلام اللي بسمعه وأنه ليس له أساس من الصحة !!!!!حقيقي استفزاز بس”.

وأعرب السيناريست تامر حبيب عن استيائه الشديد من بعض الأشخاص الذين تنمروا على نشر صورة له تجمعه بالفنانة منة شلبي، وعلق عليها :”يا ما أنت كريم يارب، الحمد لله”.

وكتب حبيب منشورًا، عبر حسابه الشخصي بموقع “فيسبوك”، :” فوجئت بناس كتير بتعمل ايموچي ضحك على تعليقات أصدقائي في البوست اللي نزلته من شوية بقول فيه الحمد لله على الحكم في قضية منة شلبي، و الموضوع استفزني و ماكنتش فاهم ليه، فدخلت أشوف مين الناس اللي فشتها عايمة قوي كده، لقيتهم كلهم ناس ماعرفهومش و من پروفايلاتهم أي عيل أهبل يفهم الناس دول اتجاهاتهم ايه و قصدهم ايه”.

وأضاف:” فتمام، اضحكوا جامد على الأقل انتوا بتضحكوا أو بتسخروا من خبر مبهج و مفرح كل البني آدمين اللي تتوفر فيهم مواصفات الإنسانية، وإن شاء الله لما نشوفكم في مصايب و أزمات ومحن تحرق قلوبكم و قلوب اللي بيحبوكم ، ده لو كان فيه حد بيحبكم أو كنتوا تفهموا أصلاً يعني ايه حب، احنا مش هانضحك… احنا هانقول اللهم لا شماتة، و حسبنا الله و نعم الوكيل”.

زر الذهاب إلى الأعلى