“هتجنن عليه”.. فريد سيف النصر ترصد مكافأة لمن يعثر على قطها المفقود


09:09 م


الجمعة 18 نوفمبر 2022

كتب- وائل توفيق:

أعلنت الفنانة فريدة سيف النصر عن مكافأة لمن يعثر على قطها الذي فقدته منذ 4 أيام، وذلك عبر صفحتها الخاصة بموقع التواصل الاجتماعي “فيسبوك”.

وكتبت: ” القط اللي ورا الأسود في أبيض اللي بيلعب مع اللي ورا أسود في أبيض، هو لونه رمادي غامق ساده وعيونه خضرا، متربي ومولود هنا كل الناس بتسأل عليه لا يمكن يغيب كده وقاعد لي على طول دول صحابه هو مختفي بقاله أربع أيام لا يمكن يعملها، ممكن تكون عربية ضربته في رجليه ومش عارف يجي مرمي في حته اسمه جراي، رمادي بالانجلش لو ندهتوه هتيجي أو يبص”.

وأضافت:”اللي يلاقيه يتواصل معايا بأي شكل أمانة بالله عليكم هاتوه وأنا هعالجه، يارب لو حد خده علشان هو جميل أوي ومهذب يعامله حلو ويتواصل ويقول أرجوكم اسمه جراي العشرة بقى مربياهم، وهما مولودين أرجوكم، وبلا تريقة فعلا هاتجنن عليه، وشكرا للي هيساعدني ولو ولاد لقوه ليهم مكافأته والله هو مش هيعرف يعيش بره لهم أكل معين، شكرًا”.

يذكر أن الفنانة فريدة سيف النصر تشارك في مسلسل “العمدة”، بطولة الفنان محمد رمضان، في موسم رمضان المُقبل 2023.

مسلسل “العمدة” تدور أحداثه في إطار اجتماعي شعبي، وهو من تأليف وإخراج محمد سامي، وشارك في السيناريو والحوار مهاب طارق، وإنتاج شركة ميديا هب سعدي جوهر.

المسلسل بطولة محمد رمضان، زينة، هالة صدقي، إيمان العاصي، مي كساب، أحمد داش، فريدة سيف النصر، طارق الدسوقي، وعدد آخر من الفنانين.